16 July 2009

My FIL

inilah wajah FIL aku.. mungkin parasnya boleh menggambarkan usianya berapa.. aku pon tak tahu berapa usianya..rasanya 80++.. kesihatannya pun tak menentu sekarang ni.. ada sakit asma.. dia tak larat nak buat sebarang kerja.. kerjanya sekarang rehat ajer la.. bila umur dah dimakan usia, ingatan pun tak berapa nak ingat.. dia dah jadi pelupa sekarang ni.. nasib baik dia kenal lagi aku ni sapa dan aku isteri kepada sapa walaupun kekadang tu dia kata aku ni isteri kepada anaknya yang lain... he3.. macam gelagatnya.
kenapa ek hari ni aku tetiba buat n3 pasal my FIL ni.. entahla.. anyway, kepada cek.. semoga dipanjangkan umur, sihat sentiasa dan sebagainya.

2 comments:

Ida Naziri said...

panjang umur nya
semoga sihat selalu yer pakcik

siti818 said...

tu laa.. sekarang ni dia sakit.... mlm ni nak balik kg.. mau tgk2 dia