19 January 2010

Projek Tahu Baru - Artista 200


alahai omak.... alahai kakak aku.. dia dah paksa aku, mekda supaya terlibat secara langsung dengan dalam projek
Artista 200 .. macam tak percaya.. betul ke mekak..?

dia dah pesan awal-awal.. jangan main-main.. kalau main-main dia tak nak beli mesin mahal ni.. nanti katanya tak berbaloi2.. jadi dia dah tetapkan kami berdua perlu mencapai targetnya every month.. alaaaaa macam kuli laaa pulak..

untuk kakakku : sila laa atau hantar laaa kami pegi kursus dulu.. ( semua kos jgn risau.. semua kakak yang tanggung beres... "aku kan Adik!") lagi.. sila laaa sediakan tempat yang selesa untuk kami berdua mengadap benda ni.. kami kan jakun.. kalu tempat beraircond lagi cun... akan ku kenang sampai mati jasa mu wahai kakakku.

inilah dia rupanya mesin tu.. katanya dah sampai dah.. jadi jangan buang masa..

inilah rupa mesin artista 200.. cantik..bergaya..hebat..mesti diterokai..



jadi aku nak jadikan azam tahun baru untuk mendalami kemahiran dalam bidang ini dan cuba untuk meminatinya dan menyayangi serta menghargainya juga..






ini mungkin sedikit corak yang boleh dihasilkan.. jadi sesiapa nak hantar tempahan jangan lupa hubungi kami.. nanti saya iklankan caranya


apa-apa pun... terima kasih kakakku.. semoga kita semua berjaya.. amin

4 comments:

Sue said...

nanti aku tempah siti...buat gambar aku leh ke...?

mekda said...

mano projek mu nyo..masuk bule baru doh ni..seurat benang pun aku x napok.

normee said...

penamo rima ni siti, frame gambar pelekat dinding ko, aku kan jakon, acu royat sikit

Anonymous said...

berapo harga nyerrr?